Meest gestelde vragen

Waarom heb ik nog geen bevestigingsmail ontvangen? 
Zodra je een bestelling plaatst, ontvang je binnen een paar minuten een bevestiging via het door jou opgegeven e-mailadres. Het is mogelijk dat je per ongeluk een fout hebt gemaakt bij het invoeren van je e-mailadres tijdens het plaatsen van de bestelling. Controleer ook je spam, aangezien de bevestigingsmail daar terecht kan zijn gekomen. Als je de e-mail nog steeds niet kunt vinden, neem dan gerust contact met ons op.

Kan ik mijn bestelling nog aanpassen of annuleren nadat ik deze heb geplaatst?
Zodra je een bestelling hebt geplaatst, begint er een automatisch proces om je pakket zo snel mogelijk verzendklaar te maken. Omdat je bestelling dan al in een vergevorderd stadium van het verzendproces zit, is het niet mogelijk om deze te wijzigen of te annuleren. Als je een ander artikel wilt ontvangen, adviseren we je een nieuwe bestelling te plaatsen of contact op te nemen met onze klantenservice.

Kan ik het afleveradres nog aanpassen na het plaatsen van mijn bestelling? Als je het afleveradres wilt wijzigen, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Zolang je pakket nog niet is ingepakt, kunnen we het afleveradres nog aanpassen. Is je pakket al ingepakt, dan is een wijziging helaas niet meer mogelijk.

 

Mijn sieraad is kapot wat nu? 
Als kun je contact op nemen met ons via de mail loissieraden@hotmail.com en dan krijg je van ons een tegoedbon van het kapotte item. 

Als ik mijn pakketje retour stuur krijg ik dan mijn geld terug?

Je kan er voor kiezen om een het bedrag exclusief de verzendkosten teruggestort te krijgen, of je krijgt een waardebon. Dat kun je aan geven op het retourformulier die je bij je bestelling krijgt.